Standaard taal voor reserveringen

🇬🇧 English translation

Dit artikel legt je uit hoe de communicatie taal van reserveringen ingesteld wordt. 

1. Standaard taal (en land) via backoffice
2. Standaard taal via de website


Standaard taal (en land) via backoffice

Standaard staat dit op Nederlands en Nederland. Dit kun je zelf aanpassen indien je veel gasten ontvang uit een ander land.

1. Ga via het  tandwieltje naar de parkinstellingen;
2. Kies in het rechter submenu voor  Overige administratie instellingen;
3. Kies voor het tabblad  Overig;
4. Bepaal een Standaard taal voor nieuwe backoffice reserveringen;
5. Bepaal een Standaard land voor nieuwe backoffice reserveringen;
6. Klik op  Update organisatie om dat wijzigingen op te slaan.


Standaard taal via de website

De taal voor communicatie richting de gast wordt bepaald op basis van het domein waarvandaan de gast boekt. Boekt de gast vanaf de Nederlandse website? Dan wordt Nederlands als communicatie ingesteld, ook al geeft de gast op dat zijn adres in Duitsland ligt. De website taal waarvandaan hij boekt, is leidend. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.

Verder nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op