Amplixs App

🇬🇧 English translation

De Amplixs App geeft je de mogelijkheid om Booking Experts te koppelen aan je Amplixs systeem om gasttevredenheid te meten. In dit artikel leggen we uit hoe je deze kan installeren voor je eigen administratie(s).

Amplixs kan gezien worden als een verlengstuk van je eigen beoordelingen vanuit Booking Experts. De beoordelingen van Amplixs kun je gebruiken om dieper op bepaalde bedrijfstechnische vraagstukken in te gaan. Deze worden bijvoorbeeld ook niet ingeladen bij je accommodaties in de zoek en boek. Wij raden dan ook aan om, de vragen uit Amplixs, minder over de accommodatie te vragen en deze vragen juist te verwerken in de beoordelingen die je vanuit Booking Experts verstuurt.

1. Installeren van de applicatie
2. Vragenlijst opstellen/personaliseren


1. Installeren van de applicatie

Om de applicatie te kunnen installeren dien je toegang te hebben tot de App Store. Er komt in dit geval een marktkraampje boven in je menubalk van Booking Experts te staan. Indien je dit nog niet hebt, vraag Support om de App Store voor je te activeren.

1. Klik op het icoontje voor de  App Store;
2. Kies vervolgens de  Amplixs App;

3. Klik bij de applicatie op  +Installeer;

4. Hier zie je een overzicht van wat de applicatie allemaal kan inzien in je administratie(s);
5. Kies de administratie(s) waarvoor deze applicatie geïnstalleerd moet worden en klik op   Installeer;

6. Je komt vervolgens op een contactformulier terecht, hier kun je een tijd aangeven om de verdere details van de vragenlijst en app door te spreken, vul de gegevens in;

7. De aanvraag is verzonden, Amplixs zal contact met je opnemen om de verdere instellingen te doen. Klik op de knop om terug te gaan naar de app.

De applicatie is succesvol geïnstalleerd! 🎉


2. Vragenlijst opstellen/personaliseren

Nadat je je gegevens hebt achtergelaten zal Amplixs contact met je opnemen om de wensen door te spreken. Samen zullen jullie op basis van de gewenste meetpunten een perfecte vragenlijst samenstellen voor je gast.

Deze vragenlijst wordt automatisch 1 dag na het vertrek van je gast toegestuurd per mail. De begeleidende mail maak je ook in het Amplixs systeem op.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.