Prospecten toevoegen en beheren

De verkoopmodule beschikt ook over een eigen CRM-systeem. Op deze manier kan je eenvoudig alle gegevens en verkopen bijhouden.

Overzicht prospecten

Navigeer in het CMS naar de verkoopmodule en ga vervolgens naar het kopje “prospecten”. Vervolgens kom je terecht binnen het CRM. Dit is opgedeeld in vier tabbladen:
  • In behandeling: alle prospecten die in behandeling zijn en waar contact mee is.
  • Nieuw: alle prospecten die nieuw zijn en nog niet zijn opgepakt
  • Verkocht: alle prospecten die een woning hebben gekocht
  • Niet verkocht: alle prospecten die op niet verkocht zijn gezet

Nieuwe prospect toevoegen

Indien je handmatig een nieuwe prospect wilt toevoegen kan dat eenvoudig rechtsboven door te klikken op “Nieuw”. Vervolgens kom je in een nieuw scherm waarbij je diverse contactgegevens kan toevoegen. Denk hierbij aan de status, woning, budget en natuurlijk de contactgegevens van de prospect.

Prospect verwerken en oppakken

Na het toevoegen van een prospect of een aanmelding via de website moet de aanvraag worden opgevolgd door een verkoper. Alle nieuwe prospecten komen binnen onder de kolom “Nieuw”. Vanuit hier kun je de aanvragen verdelen over de verkopers of de status wijziging.

Binnen het overzicht van de prospect is het mogelijk om meerdere acties uit te voeren.
  • Gegevens van de prospect aanvullen of wijzigen via “wijzig”
  • Communicatie bijhouden
    • Berichten van klanten of verkoper toevoegen
    • Notities toevoegen
    • In behandeling zetten of de status wijzigen
    • Toewijzen aan een verkoper
  • Acties plannen met een datum en tijd.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.