EasySecure App

🇬🇧 English translation

Door gebruik te maken van de EasySecure - Booking Experts integratie ontstaat de mogelijkheid om gasten (contactloos) toegang te geven tot gezichtsherkenning voor bijvoorbeeld het zwembad.

1. Installeren van de applicatie

Om de applicatie te kunnen installeren dien je toegang te hebben tot de App Store, er komt in dit geval een marktkraampje boven in je menubalk van Booking Experts te staan. Indien je dit nog niet hebt, vraag Support om de App Store voor je te activeren.

1. Klik op het icoontje voor de   App Store
2. Kies vervolgens de   EasySecure App;


3. Klik bij de applicatie op    Installeer;


4. Hier zie je een overzicht van wat de applicatie allemaal kan inzien in je administratie(s);
5. Kies de administratie(s) waarvoor deze applicatie geïnstalleerd moet worden en klik op   Installeer;

6. De app is geautoriseerd. Klik op Finish om door te gaan;

De applicatie is succesvol geïnstalleerd! 🎉

De applicatie is nu succesvol geïnstalleerd en wordt automatisch gekoppeld aan de software van EasySecure. EasySecure zal contact opnemen om de installatie te fine-tunen. 

2. Applicatie Bericht sjablonen instellen

Wanneer je de applicatie succesvol geïnstalleerd hebt, zal er onder het submenu van de Sjablonen een tabblad getoond worden, de   Applicatie Bericht sjablonen. Deze wordt gebruikt om gasten uit te nodigen om een selfie te maken voor de toegangscontrole middels gezichtsherkenning.  Je kunt deze mail eventueel personaliseren.

Let op! Na installatie zal de App direct gasten mailen om een foto te maken/uploaden. Wil je dit niet, zet dan direct na installatie het bericht sjabloon uit. 

1. Ga naar het   Tandwieltje;
2. Kies in het submenu voor   Sjablonen;
3. Kies voor   Applicatie Bericht sjablonen;

Let op: de tag: {{ picture_registration_url | link_to: picture_registration_url }} wordt gebruikt voor de link naar de software van EasySecure.

7 dagen voor aankomst van de gast zal EasySecure reserveringen importeren, dan wordt ook direct de mail verstuur. 
Mocht je de mail nogmaals willen versturen naar de gast dan die je dit in de software van EasySecure te doen. 

Bij een wijziging in de reservering, zoals het aantal personen zal EasySecure de mail nogmaals verzenden. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.