Keyplan app

De Keyplan app geeft je de mogelijkheid om Booking Experts te koppelen aan de software en je administratie van Keyplan. In dit artikel leggen we uit hoe je deze kan installeren voor je eigen administratie(s).

1. Installeren van de applicatie

Om de applicatie te kunnen installeren dien je toegang te hebben tot de App Store, er komt in dit geval een marktkraampje boven in je menubalk van Booking Experts te staan. Indien je dit nog niet hebt, vraag Support om de App Store voor je te activeren.

1. Klik op het icoontje voor de    App Store;

2. Kies vervolgens de  Keyplan app;


3. Klik bij de applicatie op   +Installeer;

4. Hier zie je een overzicht van wat de applicatie allemaal kan inzien in je administratie(s);

5. Kies de administratie(s) waarvoor deze applicatie geïnstalleerd moet worden en klik op    Installeer;

6. Log in met je Keyplan gegevens om de koppeling verder in te stellen:

Ik ben een nieuwe klant:

Wanneer je nog geen klant bent bij Keyplan selecteer je bij deze stap 'Ik ben een nieuwe klant voor Keyplan'. Keyplan zal dan spoedig contact met je opnemen.

Ik ben al klant bij Keyplan

In Keyplan ga je de administratie koppelen door de stappen van de configuratie te doorlopen. Bekijk hiervoor de instructievideo:

Bestaande klant Keyplan

De applicatie is succesvol geïnstalleerd! 🎉


Belangrijke functies van de Keyplan app:

Iedere gebruiker krijgt een gepersonaliseerde en gekoppelde omgeving met Booking Experts. Daarnaast biedt Keyplan nog de volgende functies:

  • Digitale takenapp voor IOS en Android
  • Meldingen en spoedmeldingen via telefoon
  • Meldingen vanuit personeel en gasten ontvangen
  • Gepersonaliseerde webshopmodule met paklijsten, etiketten etc.
  • Makkelijk taken aanmaken en uitvoeren via het dashboard

Voor service en supportvragen kun je je altijd Keyplan melden via: support@keyplan.nl of via 06-30263299

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.