Portaalinstellingen
De portaalinstellingen zijn de instellingen die je gebruikt voor je Zoek en Boek op de website. Hier geef je aan welke informatie je van de hoofdboeker wilt ontvangen tijdens het maken van een reservering. De enige die verplicht is voor de gast om in te vullen is het email adres, dit omdat we hier de boekingsbevestiging en andere relevante sjablonen en auto emails naar toe sturen. Ook aan de hand van het email adres wordt een gastenkaart gemaakt waarmee ze bij de Mijn Omgeving kunnen komen. De rest is allemaal optioneel om te vragen.
Daarnaast heb je de optie om de contactopties aan te geven. Dit zijn de contactopties die de gast krijgt te zien bovenin tijdens het boeken onder de knop 'Hulp nodig'.
Het laatste vinkje gaat over de kosten op locatie. In kostenposten heb je de mogelijkheid gasten het te laten betalen op locatie. Heb je dit vinkje aan, zullen die kosten in de zoek en boek niet terugkomen als zijnde nog te betalen bij aankomst.
Dit is een organisatie functie, je hebt organisatie manager rechten nodig om hier inzicht in te krijgen.