Upselling via Mijn Omgeving

De Mijn Omgeving geeft je de mogelijkheid om gasten nog voor hun check-in hun reservering te upgraden.

Kostenposten

De eerste mogelijkheid die je hebt is het upselling via kostenposten. De kostenposten die terugkomen in de Mijn Omgeving zijn de kosten die ingesteld staan op 'Selectie door gast' en 'Te selecteren tijdens het reserveren als tijdens upgraden van bestaande reservering'. Voorbeelden van dit soort kostenposten zijn ontbijtjes, kinderstoel of toch nog een extra handdoeken pakket. Door middel van auto emails kan je de gast er nog eens op wijzen dat die zijn/haar reservering kan upgraden.

Het upgraden van een reservering in de Mijn Omgeving, kan tot en met het moment dat de gast wordt ingecheckt. Dit kan niet meer tijdens een reservering.

Widgets

De tweede mogelijkheid die je hebt is het upsellen via widgets. Widgets kunnen doorlinken naar externe partijen, van bijvoorbeeld een fietsverhuur of een restaurant. Alles over het toevoegen van widgets lees je hier.

🇬🇧🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.