Gast betaalt bij aankomst

πŸ‡¬πŸ‡§ English translation

In dit artikel wordt uitgelegd hoe je voor een kanaal kunt instellen dat de gastfactuur bij aankomst voldaan kan worden.

Bij de instellingen van een kanaal is het mogelijk om aan te geven dat de gast de factuur betaalt bij aankomst op jouw park. De gast ontvangt na het reserveren een reserveringsbevestiging met factuur. In de bevestiging wordt aangegeven dat de factuur betaalt kan worden op het park. Daarnaast krijgt de gast de mogelijkheid aangeboden om alvast te betalen via een betaallink.

Als je kiest voor deze instelling, dan wordt de betaaltermijn van de factuur standaard gesteld op de dag na aankomst.

1. Ga via het tandwieltje rechts bovenin naar Administratie instellingen;
2. Kies in het rechter submenu voor Kanalen;
3. Klik op het gewenste kanaal;

4. Klik op Bewerk bij het gewenste kanaal;

5. Ga naar het onderdeel Facturering;
6. Kies voor Gastfactuur kan worden voldaan bij aankomst;
7. Sla de wijzigingen op door te klikken op Kanaal bewaren.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.

Verder nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op