Aankomstbrief

Het is mogelijk om een gepersonaliseerde aankomstbrief te maken voor je gast. Deze kan gebruikt worden om algemene informatie over het park bij aankomst mee te geven. Ook is de aankomstbrief te gebruiken als gasten na sluitingstijd arriveren en zij wel alle gegevens met betrekking tot hun verblijf dienen te ontvangen.

LET OP! Een aankomstbrief wordt NIET zoals de overige sjablonen per mail verstuurd. Wil je een aankomstbrief naar een gast sturen per e-mail? Maak hiervoor dan een auto e-mail aan.

Het opstellen van de aankomstbrief

De aankomstbrief kan worden opgesteld bij de sjablonen.

Klik op Bewerk om het sjabloon aan te passen.

Middels tags is de aankomstbrief te personaliseren met gegevens uit de specifieke reservering. De tags welke je hiervoor kan gebruiken vind je in het support artikel Sjablonen. De specifieke gastgegevens worden door tags automatisch per brief aangepast.

Aankomstbrief per reservering printen

Je kunt de aankomstbrief per reservering printen:

Ga naar de betreffende reservering, klik op de knop Meer bij Reservering en vervolgens op Aankomstbrief. Deze wordt dan als PDF getoond en kan vervolgens geprint worden.

Aankomstbrieven in bulk printen

Ook kun je alle aankomstbrieven vanuit het Overzicht in bulk printen:

Ga naar het Overzicht, klik rechtsboven op Exporteer en kies vervolgens voor Aankomstbrieven.

Hiermee worden alle aankomstbrieven van de nog niet ingecheckte reserveringen van die betreffende datum als PDF weergegeven. Deze kun je vervolgens printen.


🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.