Aankomstbrief
In dit artikel lees je hoe je een gepersonaliseerde aankomstbrief kan maken voor je gast. De volgende stappen worden hierin toegelicht:
1. Het opstellen van een aankomstbrief
2. Opmaak van de aankomstbrief
3. Aankomstbrief per reservering printen
4. Aankomstbrief in bulk printen
Het is mogelijk om een gepersonaliseerde aankomstbrief te maken voor je gast. Deze kan gebruikt worden om algemene informatie over het park bij aankomst mee te geven. Ook is de aankomstbrief te gebruiken als gasten na sluitingstijd arriveren en zij wel alle gegevens met betrekking tot hun verblijf dienen te ontvangen.
Het opstellen van de aankomstbrief
De aankomstbrief kan worden opgesteld bij de organisatie instellingen onder het tabblad Sjablonen:
- Klik rechts bovenin op het Tandwieltje;
- Kies in het rechter submenu op Sjablonen;
- Kijk in het overzicht van de Bericht sjablonen;
- Bovenaan staat het sjabloon voor de Aankomstbrief;
- Klik op 'Bewerk' om het sjabloon aan te passen.
Opmaak van de aankomstbrief
Middels tags kun je de aankomstbrief personaliseren met gegevens uit de specifieke reservering. De specifieke gastgegevens worden door tags automatisch per brief aangepast.
Aankomstbrief per reservering printen
Je kunt de aankomstbrief per reservering printen:
- Ga naar de betreffende reservering;
- Klik op de knop Aankomstbrief;
- Deze wordt dan als PDF getoond en kan vervolgens geprint worden.
Aankomstbrieven in bulk printen
Ook kun je alle aankomstbrieven vanuit het dashboard in bulk genereren en vervolgens printen:
- Ga naar het Dashboard;
- Klik op het Icoontje om te downloaden;
- Kies vervolgens voor Aankomstbrieven.
Hiermee worden alle aankomstbrieven van de nog niet ingecheckte reserveringen van die betreffende datum als PDF weergegeven. Deze kun je vervolgens printen.