Takenlijst
In dit support artikel lees je hoe je een takenlijst aanmaakt, bewerkt en verwijdert.
Taken kun je toewijzen aan takenlijsten. Zo kun je lijsten genereren voor bijvoorbeeld de schoonmaak of technische dienst. Je kunt externe partijen toegang geven om deze lijsten in te zien en af te vinken.
1. Takenlijst aanmaken
2. Takenlijst bewerken
3. Takenlijst verwijderen
Takenlijst aanmaken
Standaard zijn er 3 takenlijsten aangemaakt. Je kunt zelf takenlijst aanmaken, bewerken of verwijderen.
1. Ga naar het tabblad Taken;
2. Kies in het rechter submenu Takenlijsten;
3. Klik op Nieuw;
4. Geef de naam op van de takenlijst;
5. Klik op Takenlijst Toevoegen.
Takenlijst bewerken
Je kunt een takenlijst bewerken indien je deze bijvoorbeeld een andere naam wilt geven.
1. Ga naar het tabblad Taken;
2. Kies in het rechter submenu Takenlijsten;
3. Zweef met je muis over de takenlijst en klik rechts op Bewerk;
4. Pas de wijzigingen toe;
5. Sla de wijzigingen op door op Takenlijst bewaren te klikken.
Takenlijst verwijderen
Het is alleen mogelijk om een takenlijst te verwijderen indien er geen taken in het verleden en in het toekomst aan gekoppeld zijn.
1. Ga naar het tabblad Taken;
2. Kies in het rechter submenu Takenlijsten;
3. Zweef met je muis op de takenlijst die je wilt verwijderen;
4. Klik rechts op Bewerk;
5. Klik op Verwijder.