Chat- en e-mailfunctie Booking Experts

🇬🇧 English translation

In dit support artikel lees je hoe je vragen aan Booking Experts kan stellen middels de chat en e-mail.

1. Chat
3. E-mail
4. Richtlijnen

Wil je vragen aan ons stellen? Ons team staat klaar om jou te helpen met al je vragen! Snel reageren op jouw vragen is ;een stuk gemakkelijker als jij als gebruiker je vraag zo duidelijk mogelijk stelt. We hebben dit artikel geschreven met tips, zodat we er samen voor zorgen dat jij zo snel mogelijk antwoord krijgt.


Chat

Wij reageren graag zo snel mogelijk op de vragen die binnenkomen via de chat, in meer dan 90% reageren we zelfs binnen 20 minuten. Wij zijn zo duidelijk mogelijk, zodat jij verder kunt met je werkzaamheden.


E-mail

Wil je liever antwoord via de e-mail ontvangen, zodat je het rustig kan teruglezen op een tijdstip dat jou uitkomt? Kies dan voor de mogelijkheid om ons te mailen. Ook hier antwoorden wij zo snel mogelijk: vaak binnen 20 minuten .


Richtlijnen

Enkele simpele richtlijnen die je in het opstellen van je vraag kunt gebruiken.

Heb je een vraag? Zoek tussen onze supportartikelen.
De kans is groot dat de vraag die jij op dit moment hebt al eens eerder gesteld is aan ons. In dit geval hebben wij hier al een support artikel over geschreven. Zoek op een trefwoord in plaats van een volledige zin om een zo groot mogelijk resultaat te krijgen op je zoekopdracht. Zoek dus op aankomstdag i.p.v. ik wil een aankomstdag blokkeren.

Chat met ons vanuit de pagina waar de vraag betrekking op heeft.
Zo zien wij namelijk direct wat je aan het doen bent en wat er mis gaat. Ga daarna verder met je werkzaamheden, wij weten waar de vraag is ontstaan en kunnen vanuit daar zorgen voor een antwoord.

Vertel ons wat je wil bereiken door welke actie.
Probeer in je vraagstelling altijd duidelijk te maken wat je wil doen en waarom dat niet lukt.

Ondersteun je antwoord met links naar de pagina's, screenshots of andere media.
Wij kunnen sneller helpen als wij precies weten wat je probleem is. Welke foutmelding krijg je? Bij welke reservering? In Booking Experts kun je gemakkelijk een reserverings- of factuurnummer vermelden of een link of screenshot toevoegen

Maximaal één vraag stellen per bericht.
Soms ontvangen wij een bericht met wel tien verschillende vragen. Dit zorgt voor veel vertraging in het formuleren van een antwoord en lijdt misschien zelfs tot irritaties bij jou als gebruiker. Heb je een vraag, onzekerheid of twijfels? Stel je vraag direct en wacht niet op een 'geschikt' moment waarop je ons 10 vragen tegelijkertijd stuurt. Wij houden van korte lijntjes, snelle reacties en duidelijke oplossingen. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.

Verder nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op