Planbord voor ontwikkeling
Voor ons bij Booking Experts is het natuurlijk heel belangrijk om feedback en input van gebruikers te krijgen. Juist daarom hebben we intern een uitgebreid planbord gemaakt voor toekomstige ontwikkelingen.
Verwerking van de wensen
Omdat Booking Experts altijd wordt ontwikkeld en uitgebreid, houdt het Customer Succes team alle verzoeken of vragen van gebruikers bij en verwerkt deze in een planbord. Zodoende weten we altijd welke functies nodig zijn, welke wijzigingen moeten worden aangebracht of welke workflows opnieuw moeten worden opgebouwd.
Heb je een verzoek voor een functie of optie die nog niet is geïmplementeerd in Booking Experts, maar wel erg handig zou kunnen zijn? Mail deze dan naar support@bookingexperts.nl. Deze wensen gaan we vervolgens intern bespreken om te bekijken wat er mogelijk is.
Proces van verwerking
Nadat het verzoek of de wens toegevoegd is aan het interne planbord, wordt deze over het algemeen binnen twee weken uitvoerig besproken door ons Customer Succes team. Komt dit verzoek vaker voor en/of wordt het verzoek als waardevol geacht voor meerdere van onze gebruikers? Dan wordt het verzoek doorgezet naar het juiste technische team binnen Booking Experts. Dit technische bepaald vervolgens op welke termijn het verzoek aangepakt gaat worden. Is er een snelle oplossing nodig? Dan komt deze er! Valt het verzoek onder een groter project? Dan kan het soms iets langer duren voordat het verzoek doorgevoerd is.