Veelgestelde vragen taken app

πŸ‡¬πŸ‡§ English translation

In dit support artikel lees je de veelgestelde vragen over de taken app van Booking Experts

1. Ik wil taken verdelen onder uitvoerders, maar ik kan de betreffende uitvoerder niet in het overzicht vinden?
2. Krijgt degene die de taak aanmaakt een mailtje met de urenregistratie van een uitvoerder?
3. Kan ik de e-mail/SMS naar de uitvoerder/planner zelf personaliseren?
4. De uitvoerders zijn altijd 'in dienst' wanneer ze aangemeld zijn. Verdwijnen ze niet als ze uitgelogd zijn?
5. Kunnen de e-mails naar de planner uitgezet worden?
6. Is er een fysieke app beschikbaar die ik kan downloaden op mijn mobiel of tablet?
7. Is het mogelijk om meerdere planners aan een takenlijst toe te voegen?
8. Waar kan ik de ingeplande taken terugvinden?
9. Wat betekent het symbool van een poppetje met kruis achter een taak?


Ik wil taken verdelen onder uitvoerders, maar ik kan de betreffende uitvoerder niet in het overzicht vinden?

Wanneer je taken wilt gaan verdelen onder uitvoerders voor een bepaalde takenlijst dien je ervoor te zorgen dat de betreffende uitvoerders zijn toegevoegd bij de instellingen van de takenlijst.


Krijgt degene die de taak aanmaakt een mailtje met de urenregistratie van een uitvoerder?

Nee, iedereen kan taken maken voor alle takenlijsten. Wanneer jij de planner bent van een takenlijst krijg je per e-mail bericht van de urenregistratie.


Kan ik de e-mail/SMS naar de uitvoerder/planner zelf personaliseren?

Het is niet mogelijk om zelf de e-mail dan wel de SMS berichten aan te passen.

Een sms is vaak beperkt tot een aantal karakters. Wanneer je hierin aanpassingen gaat doen kan dit problemen opleveren met de link die hierin meegestuurd wordt.


De uitvoerders zijn altijd 'in dienst' wanneer ze aangemeld zijn. Verdwijnen ze niet als ze uitgelogd zijn?

"Het zou ideaal zijn als iemand die aangemeld is alleen zichtbaar is. Zo voorkomen we dat we een urgente taak toewijzen naar een uitvoerder die al naar huis is."

Je kunt altijd taken toewijzen aan uitvoerders, ook wanneer zij niet in de app aan het werk zijn. Dit om ook in de toekomst te kunnen plannen. Wanneer je alleen kan toewijzen aan iemand die online is, ben je beperkt in het maken van de planning.


Kunnen de e-mails naar de planner uitgezet worden?

"De planner logt elke ochtend in om de taken te verdelen en wil niet een mailtje van elke taak ontvangen."

Het is niet mogelijk om de mail voor een nieuwe taak naar de planner uit te zetten. Met het oog op het niet kunnen missen van een taak voor jouw takenlijst kun je dit niet uit zetten.

Wat een eventuele optie is: je kan in je inbox regels toekennen aan inkomende berichten. De e-mail over de nieuw aangemaakte taak kan dan direct in een aparte map geplaatst worden.


Is er een fysieke app beschikbaar die ik kan downloaden op mijn mobiel of tablet?

Nee, er is geen fysieke app beschikbaar. De Taken app blijft enkel op een mobiele web app beschikbaar daar deze altijd up-to-date is en hierdoor onderdelen direct verwerkt kunnen worden.


Waar kan ik de ingeplande taken terugvinden?

Ingeplande taken voor een reservering zijn op verschillende plekken in het systeem te vinden. Namelijk in het overzicht van de ingeplande taken en per reservering in het reserveringsoverzicht. Daarnaast worden bij de aankomende check-ins de taken weergegeven die gedaan moeten worden voor aankomst. Deze taken zie je ook terug in een reserveringsoverzicht op het planbord.

Overzicht ingeplande taken

Reserveringsoverzicht

Dashboard

Planbord


Wat betekent het symbool van een poppetje met kruis achter een taak?

Door dit symbool in een taak zie je of een gast ingecheckt is. Het symbool geeft aan dat de accommodatie mogelijk bezet is. Ook een uitvoerder ziet dit symbool.


Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.