Accommodatie blokkeren voor verhuur via frontoffice en kanalen

🇬🇧 English translation

In dit artikel wordt uitgelegd hoe een accommodatie geblokkeerd kan worden voor verhuur via de frontoffice en kanalen.

Een accommodatie kun je blokkeren voor verhuur via de frontoffice en kanalen. Alle beschikbare periodes worden dan in één keer geblokkeerd. Dit kun je gebruiken wanneer een accommodatie nog reserveringen in de toekomst heeft maar je de accommodatie niet meer op de website wenst aan te bieden.

1. Zoek de accommodatie via het algemene zoekscherm rechts bovenin het scherm;
2. Klik op Bewerk;

3. Vink de optie aan: Geblokkeerd voor nieuwe reserveringen behalve via backoffice;
4. Klik op Accommodatie bewaren om de wijzigingen op te slaan.

Alle beschikbare periodes zijn nu geblokkeerd voor verhuur via de frontoffice en kanalen.

Via de backoffice is het nog wel mogelijk om een reservering te plaatsen. Bij het maken van een reservering krijg je in het scherm een melding van de blokkade, maar de reservering kan wel gemaakt worden.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.