Hoelang word een niet bevestigde reservering bewaard in het systeem?

Wanneer een bezoeker op de site een reservering wil plaatsen, dan zal hij eerst een periode selecteren en accommodaties bekijken. Als er geklikt wordt op de knop Reserveer, dan wordt het aanmaken van een reservering gestart en is de reservering zichtbaar in de backoffice onder het tabblad Reserveringen en dan onder het sub tabblad Niet bevestigd.

Wordt de reservering niet afgerond en wordt er een nieuwe zoekopdracht gestart? Dan wordt, zodra er weer op de knop Reserveer wordt geklikt, de 'oude reservering' verwijderd. Hierdoor heeft een bezoeker altijd 1 actieve zoekopdracht en kan het dus niet voorkomen dat van 1 bezoeker meerdere reserveringen in de backoffice zichtbaar zijn.

Zonder persoonsgegevens - 20 minuten

De bezoeker ziet een melding in de zoek & boek van de nog actieve reservering. De bezoeker heeft vervolgens 20 minuten de tijd om de reservering af te ronden. Wordt er niets door de bezoeker gedaan? Dan wordt de reservering na 20 minuten verwijderd.

Met persoonsgegevens - 8 uur 

Heeft de bezoeker zijn/haar persoonsgegevens ingevuld? Dan blijft de reservering gedurende 8 uur staan. Na deze periode ontvangt het park een melding met deze gegevens zodat alsnog contact met de bezoeker opgenomen kan worden. Door op het onderwerp te klikken kun je de melding openen en de gegevens inzien van de klant.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.