Niet bevestigde reservering

Dit artikel geeft meer informatie over onbevestigde reserveringen.

Wanneer bezoekers een reservering openen via de website, worden de gegevens opgeslagen in ons systeem.

Deze informatie wordt alleen opgeslagen als BEX PMS verbonden is met BEX CMS.

Als de bezoeker op "reserveren" klikt maar geen persoonlijke gegevens invult, blijft de reservering 20 minuten geldig, waarna ons systeem de reservering zal annuleren. Gedurende deze tijd wordt de reservering in het overzicht weergegeven als "onbevestigde reservering" en kan deze desgewenst van de bezoeker worden overgenomen.

Als de bezoeker persoonlijke gegevens invult en vervolgens de reservering op de een of andere manier verlaat, blijft de reservering 8 uur staan en wordt deze weergegeven op het tabblad "Reservering" onder het "boekingsportaal". Binnen het boekingsportaal vind je het tabblad "Nog niet voltooid".

Het park moet dan binnen deze periode contact opnemen met de bezoeker om te zien of de reservering kan worden voltooid of dat deze zo snel mogelijk moet worden geannuleerd. Na 8 uur wordt de reservering verwijderd en ontvangt het park een intern bericht en een e-mail met persoonlijke gegevens zodat er alsnog contact met de bezoeker kan worden opgenomen.

Je kunt de tijd dat een optie geldig blijft aanpassen in de beheerinstellingen en zelfs per kanaal instellen.

Notificatie voor niet voltooide reservering

Wanneer een tijdelijke reservering waarvoor gastgegevens zijn ingevoerd niet is voltooid, ontvang je na 8 uur een melding in je Booking Experts inbox rechtsboven in het scherm. Door op het onderwerp te klikken kun je de melding openen en de gegevens van de gast bekijken. Zo kun je actie ondernemen en contact opnemen met de gast.

De details van deze interne melding worden ook per e-mail verstuurd naar het algemene e-mailadres van het park.

🇩🇪🇬🇧

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.