Vraag na reservering

πŸ‡¬πŸ‡§ English translation

In dit artikel wordt een uitleg gegeven over het formuleren van vragen na een reservering en waar je deze in de reservering kunt terugvinden. 

1. Nieuwe vraag aanmaken
2. Vraag inzien in reservering

Je kunt vragen instellen die de gast na zijn reservering moet beantwoorden. Dit is handig als je bijvoorbeeld wilt weten wat de vluchtgegevens van de gast zijn en hoe laat hij verwacht te arriveren. De antwoorden zie je terug in de reservering. 

'Vraag na reservering' is een module binnen Booking Experts. Staat deze module niet aan in jouw administratie? Dan kun je support@bookingexperts.nl een e-mail sturen.


Nieuwe vraag aanmaken

Vragen na een reservering stel je op deze manier in:

  1. Klik rechts bovenin op het Tandwieltje;
  2. Kies in het rechter submenu voor Vraag na reservering;
  3. Klik op + Nieuwe vraag;
  4. Selecteer de soort vraag die je wilt stellen. Voer de vraag in en geef eventueel een korte uitleg;
  5. Klik op Vraag toevoegen.

Vragen die je kunt stellen zijn bijvoorbeeld:

Hoe laat denk je aan te komen?
Wat is je vluchtnummer?
Wil je een auto reserveren?

Indien er een vraag is ingesteld, dan kan deze direct na het boeken ingevuld worden. Als de gast de vraag niet beantwoord heeft, dan kan hij maximaal 3 keer een herinnering ontvangen. Bij 'Vraag na reservering' hoort het sjabloon Verzoek tot invullen vraag na reservering


Vraag inzien in reservering

Is de vraag door de gast ingevuld, dan vind je het antwoord onder de algemene gegevens van de reservering terug.

Wil je het antwoord voor de gast in de backoffice invullen, dan kun je kiezen voor  Beantwoord vragen. Wil je het antwoord op de vraag aanpassen, dan kun je kiezen voor Beantwoord vragen opnieuw.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.