Interhome

🇬🇧 English translation

In dit artikel wordt uitgelegd hoe de koppeling met Interhome werkt en worden veel voorkomende vragen beantwoord.

1. Hoe wordt de koppeling met Interhome tot stand gebracht?
2. Met welke prijslijst werkt Interhome?
3. Een type heeft accommodaties waarop wel en geen huisdieren toegestaan zijn, hoe kan ik dit bij Interhome instellen?
4. Een accommodatie is nog beschikbaar bij Booking Experts maar niet bij Interhome, hoe kan dit?
5. Wij bieden alleen aankomst en vertrek aan op maandag en vrijdag, kan ik dat instellen?

Interhome is een touroperator en een push koppeling. Dit betekent dat Booking Experts de beschikbaarheid en prijzen doorstuurt naar Interhome. Het kanaal int het geld. Dit houdt in dat er zowel een gast- als kanaalfactuur wordt opgemaakt voor elke reservering.


Hoe wordt de koppeling met Interhome tot stand gebracht?

Als je wilt koppelen met Interhome, dan dien je contact op te nemen met Interhome. Zij zetten de koppeling aan hun kant klaar en vervolgens nemen zij per e-mail contact met ons op om de koppeling tot stand te brengen. In dit verzoek geeft Interhome de te koppelen types door met het overeenkomende type ID in hun administratie.


Met welke prijslijst werkt Interhome?

Interhome werkt met de eenvoudige prijslijst. Hierdoor krijgen zij een prijs per nacht opgestuurd. Het is helaas niet mogelijk om de ingewikkelde prijzen te synchroniseren met Interhome. Je dient in Booking Experts dus per type dat je wilt koppelen de eenvoudige prijslijst in te voeren. 


Een type heeft accommodaties waarop wel en geen huisdieren toegestaan zijn, hoe kan ik dit bij Interhome instellen?

Momenteel is het nog niet mogelijk om op accommodatieniveau te koppelen met Interhome. Hierdoor is het binnen een type niet mogelijk om een uitsplitsing te maken tussen accommodaties waar wél en waar géén huisdieren toegestaan zijn.

Momenteel is de oplossing hiervoor om twee aparte types aan te maken. Eén waaronder de accommodaties worden geplaatst waarop de huisdieren wél toegestaan zijn en het andere type bevat de accommodaties waarop de huisdieren niet toegestaan zijn.


Een accommodatie is nog beschikbaar bij Booking Experts maar niet bij Interhome, hoe kan dit?

Standaard krijgt Interhome één accommodatie minder doorgestuurd dan dat er daadwerkelijk voorradig is van dit type. We doen dit omdat Interhome een langzamere verwerkingstijd heeft dan andere kanalen, zoals Booking.com. Hierdoor kunnen we minder snel beschikbaarheid aanpassen wat kan leiden tot een overboeking. Daarom houden we één accommodatie, als veiligheidsmarge, achter de hand.

Let op: Deze regel vervalt als er maar één accommodatie onder het type valt. Dan zal ook deze ene accommodatie gesynchroniseerd worden naar Interhome. 


Wij bieden alleen aankomst en vertrek aan op maandag en vrijdag, kan ik dat instellen?

Doordat Interhome werkt met de eenvoudige prijzen is het niet mogelijk om in de prijslijst een 'verplicht te boeken periode' in te stellen. Wel wordt er in de koppeling met Interhome gekeken naar de aankomst- en vertrekdagen die je instelt onder de administratie instellingen in Booking Experts. Hier kun je dan sturen op een bepaalde aankomst- en vertrekdag.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.