Standaard kanaal voor backoffice reserveringen

πŸ‡¬πŸ‡§ English translation

In dit support artikel lees je hoe je een standaard kanaal voor backoffice reserveringen kan zien en in kan stellen.

1. Standaard kanaal bekijken
2. Standaard kanaal instellen

Je kunt een standaard kanaal voor backoffice reserveringen instellen. Handig als je met andere kanalen voor backoffice reserveringen werkt dan het standaard kanaal 'Backoffice'. Je hoeft dan niet meer bij elke handmatige backoffice reservering het kanaal aan te passen.


Standaard kanaal bekijken

Je kunt nu een standaard kanaal instellen voor reserveringen die gemaakt worden via de backoffice.

1. Ga via het tandwieltje rechts bovenin naar Administratie instellingen;
2. Kies in het rechter submenu voor Kanalen;
3. In het overzicht zie je direct welk kanal is aangevinkt als standaard kanaal voor backoffice reserveringen.


Standaard kanaal instellen

Het standaard kanaal voor backoffice reserveringen stel je als volgt in:

1. Ga via het tandwieltje rechts bovenin naar Administratie instellingen;
2. Kies in het rechter submenu voor Kanalen;
3. Klik op Bewerk bij het gewenste kanaal;
4. Hier kun je het vinkje aanzetten om dat kanaal in te stellen als Standaard kanaal voor backoffice reserveringen.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.

Verder nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op