Standaard kanaal voor backoffice reserveringen
In dit support artikel lees je hoe je een standaard kanaal voor backoffice reserveringen kan zien en in kan stellen.
1. Standaard kanaal bekijken
2. Standaard kanaal instellen
Je kunt een standaard kanaal voor backoffice reserveringen instellen. Handig als je met andere kanalen voor backoffice reserveringen werkt dan het standaard kanaal 'Backoffice'. Je hoeft dan niet meer bij elke handmatige backoffice reservering het kanaal aan te passen.
Standaard kanaal bekijken
Je kunt nu een standaard kanaal instellen voor reserveringen die gemaakt worden via de backoffice.
1. Ga via het tandwieltje rechts bovenin naar Administratie instellingen;
2. Kies in het rechter submenu voor Kanalen;
3. In het overzicht zie je direct welk kanal is aangevinkt als standaard kanaal voor backoffice reserveringen.
Standaard kanaal instellen
Het standaard kanaal voor backoffice reserveringen stel je als volgt in:
1. Ga via het tandwieltje rechts bovenin naar Administratie instellingen;
2. Kies in het rechter submenu voor Kanalen;
3. Klik op Bewerk bij het gewenste kanaal;
4. Hier kun je het vinkje aanzetten om dat kanaal in te stellen als Standaard kanaal voor backoffice reserveringen.