Eigenaar activeren en archiveren

In dit support artikel lees je hoe je een eigenaar kan (de)activeren en kan archiveren.

1. (de)Activeren eigenaar
2 (Dubbele) eigenaar verwijderen

Een eigenaar die niet langer gefactureerd hoeft te worden vanuit Booking Experts kan gearchiveerd worden. Dit kun je weer herstellen door een eigenaar te activeren.


(de)Activeren eigenaar

1. Zoek in het algemeen zoekveld op de achternaam van de eigenaar;
2. Klik op Bewerk;

3. Bij het gedeelte Eigenaar Actief kun je een vinkje zetten om de eigenaar te activeren of te archiveren;
4. Klik op Opslaan om de wijzigingen op te slaan.

Let op! Elke keer dat je een eigenaar actief zet en deze een e-mail adres heeft zal hij de mail ontvangen om in te loggen in de administratie.


(Dubbele) eigenaar verwijderen

Het is mogelijk, indien een eigenaar niet gekoppeld is aan facturen, om eigenaren te verwijderen.
Ga hiervoor aar de betreffende eigenaar en klik op Verwijderen.




Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.