Eigenaar activeren en archiveren

Een eigenaar die niet langer gefactureerd hoeft te worden vanuit Booking Experts kan gearchiveerd worden. Dit kun je weer herstellen door een eigenaar te activeren.

Activeren en deactiveren eigenaar

Zoek in het zoekveld op de achternaam van de eigenaar. Klik op bewerk. Bij de instellingen kun je een vinkje zetten bij actief om de eigenaar te activeren. Zet het vinkje uit om een eigenaar te deactiveren.

Klik vervolgens op opslaan om de wijzigingen op te slaan.

Let op! Elke keer dat je een eigenaar actief zet en deze een e-mail adres heeft zal hij de mail ontvangen om in te loggen in de administratie.

Meerdere eigenaren in één keer activeren of deactiveren

Op het tabblad Eigenaren heb je de mogelijkheid om eigenaren te filteren. Dit is handig als je een deel van de eigenaren te activeren of deactiveren. Klik op de knop Activeer al deze eigenaren om alle eigenaren die weergegeven worden te activeren. Klik op deactiveer alle eigenaren om alle weergegeven eigenaren te deactiveren.

Gebruik labels om eigenaren te filteren op een label. Handig als je bijvoorbeeld een deel van de eigenaren wilt (de)activeren.

(Dubbele) eigenaar verwijderen

Het is mogelijk, indien een eigenaar niet gekoppeld is aan facturen, om eigenaren te verwijderen.

Ga hiervoor aar de betreffende eigenaar en klik op Verwijderen.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.