Receptie bericht naar eigenaren

Via receptie berichten kun je communiceren met de eigenaren. Dit zou je bijvoorbeeld kunnen gebruiken voor de mededeling dat bijvoorbeeld een afrekening later in de maand volgt dan normaliter, om ze te informeren over calamiteiten op het park, of voor het versturen van een overeenkomst.

Receptie bericht versturen naar alle actieve eigenaren

Je hebt de mogelijkheid om via de knop receptieberichten (het envelop icoon boven in je scherm) alle actieve eigenaren een bericht te sturen. Klik op de knop +Nieuw om een nieuw bericht te maken. Vul een onderwerp in en selecteer bij versturen naar Alle actieve eigenaren. Type je bericht. Voeg eventueel een document toe en klik op Verstuur.

Receptie bericht versturen naar specifieke eigenaren

Daarnaast is het mogelijk om een bericht te sturen naar 1 of meerdere specifieke eigenaren. Vink bij versturen naar Specifieke eigenaren aan en klik vervolgens de eigenaren aan of zoek de eigenaren op naam op. Een bericht versturen naar 1 specifieke eigenaar kan ook via de eigenaren kaart. Zoek de eigenaar op en klik op Receptie berichten.

Receptie bericht versturen naar eigenaren met specifieke labels

Ook kan je ervoor kiezen om een receptie bericht te versturen naar eigenaren met 1 of meerdere specifieke labels. Let op! Wanneer je voor meerdere labels kiest moeten de eigenaren alle geselecteerde labels hebben.

Communicatie via het online portaal van de eigenaar

Een eigenaar kan via zijn online portaal klikken op receptieberichten.

Hier kan de eigenaar verstuurde bericht lezen en hierop reageren. Het bericht kan ook gearchiveerd worden en zij kunnen zelf een nieuw bericht aanmaken en versturen.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.