Mijn omgeving

56 🇬🇧 English translation

In dit artikel wordt uitgelegd hoe je een welkomstboodschap en widgets kunt instellen voor de mijn omgeving.

1. Welkomstboodschap en stijl
2. Widgets
3. Mijn omgeving

1. Klik rechts bovenin op het Tandwieltje;
2. Klik op Merken en portalen


Welkomstboodschap en stijl

De welkomstboodschap is hetgeen wat de gast in de mijn omgeving te zien krijgt wanneer hij/zij is ingelogd. Hierin kun je een bijvoorbeeld een uitleg geven over de widgets die in de mijn omgeving getoond worden of het bijboeken van extra's.

Bij de stijl wordt de portaal achtergrond ingesteld. Dit is de kleur die achter het logo wordt getoond in de Mijn omgeving. Op deze manier kan de huisstijl van het vakantiepark of camping overgenomen worden. Ook kun je hier het portaal logo uploaden. Nadat dit is ingesteld klik je op Organisatie bewaren. Heb je een concern? Dan zal de welkomstboodschap en de stijl gelijk zijn.


Widgets

Widgets zijn services die in de detailpagina van de Mijn omgeving getoond worden. Voorbeelden van widgets kunnen bijvoorbeeld het restaurant, activiteiten en de cafetaria zijn. De gast kan vóór en tijdens zijn/haar verblijf gebruik maken van deze services in de Mijn omgeving.

1. Klik op Nieuw;

2. Stel 'Beschikbaar voor' in. Heb je maar één administratie, dan zal hier alle reserveringen staan. Heb je een concern, dan kun je hier een specifiek park selecteren of kiezen voor alle reserveringen;
3. Geef de widget een Naam;
4. Stel de Inhoud in;
5. Voeg de url toe die achter de knop gezet wordt;
6. Geef de knop een naam;
7. Klik op Widget toevoegen om de widget op te slaan.

Nadat de widgets zijn aangemaakt, kan de volgorde bepaald worden in de Mijn omgeving door de widgets te verslepen.

Widgets instellen op concern niveau

Heb je een concern? Dan kun je deze widgets specifiek per administratie instellen. Stel een gast heeft op twee parken een reservering staan, park A en park B, dan zal de gast de bijbehorende widgets in de detailpagina van de reservering terugzien.Wanneer je bijvoorbeeld bij park A twee services aanbiedt, maar bij park B is dit er één, dan toont het systeem bij de ene reservering twee widgets en bij de andere reservering één widget.

In onderstaand voorbeeld is er een widget, eten bestellen, aangemaakt voor alle reserveringen. Dit betekent dat deze widget bij alle onderliggende parken in de Mijn omgeving wordt getoond. De widget activiteiten daarentegen is gemaakt voor alleen het park Demo-Maureen. Gasten die inloggen in de Mijn omgeving van het park Demo-Maureen zien dan zowel de widget eten bestellen als activiteiten in hun mijn omgeving. 

In het park Demo-Maureen zie je de twee widgets terug.


Mijn omgeving

De welkomstboodschap wordt als volgt getoond in de Mijn omgeving.

Wanneer er op de detailpagina van de reservering wordt geklikt, dan worden hier de widgets getoond.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.