Organisatie overzicht

Speciaal voor organisaties met meerdere administraties bestaat het Organisatie overzicht. In dit overzicht heb je als organisatiemanager inzicht in alle reserveringen in de onderliggende administraties, kan je de gastgegevens van alle onderliggende administraties in 1 keer inzien, financiële gegevens zoals facturen en openstaande betalingen zijn in dit overzicht ook terug te vinden.

Daarnaast zijn de receptieberichten inzichtelijk, wie welke acties uitgevoerd heeft binnen de administraties en zijn de organisatie instellingen aan te passen.

Organisatie overzicht openen

Om het organisatie overzicht te openen klik je in de groene menubalk op de administratienaam. Via de dropdown klik je vervolgens op administratienaam.

Reserveringen

Als je klikt op het tabblad Reserveringen dan zie je daar alle reserveringen van de organisatie, ongeacht voor welke administratie de reserveringen gemaakt zijn. 

We hebben verschillende filters toegevoegd zodat je het gewenste overzicht voor jouw situatie kunt creëren, bijvoorbeeld alle aankomsten van aankomende vrijdag. 

De reserveringen zijn, net zoals op administratie niveau, gesorteerd op stadia van de reservering:

  • Bevestigd;
  • Geïmporteerd;
  • Geannuleerd;
  • Nog niet bevestigd;
  • Optie.

Een reservering maken

Het maken van een reservering kan, via het tabblad Reserveringen middels de gele '+ Reservering' knop of middels de blauwe '+ Nieuwe reservering' knop. Beide knoppen sturen je door naar het volgende scherm. Hier kun je gebruik maken van de filters. Je kunt bijvoorbeeld meerdere types selecteren, kenmerken en parken.

Dit is een handige functie als je werkt voor een callcenter waar reserveringen gemaakt kunnen worden voor de gehele organisatie. Je hebt dan snel inzichtelijk op welk park je nog beschikbaarheid hebt en je kan gelijk de reservering afronden.

Vouchers op organisatieniveau

Op deze pagina kun je de vouchers ook op organisatieniveau gemakkelijk in 1 overzicht terugvinden!  Je hoeft dus niet per administratie te zoeken naar de voucher. Ga via je organisatie overzicht naar het tabblad reserveringen en klik rechts op Vouchers. In dit overzicht is te filteren op bijvoorbeeld 1 of meerdere administraties.

Gasten

Op het tabblad gasten zie je de gastgegevens van alle onderliggende administraties.

In dit overzicht hebben we ook verschillende filters toegevoegd. Hier kan je bijvoorbeeld zien of een gast enkel in 1 park binnen je organisatie geweest is of in meerdere parken.

Financieel

Op het tabblad Financieel heb je inzicht in alle facturen welke gemaakt zijn binnen de administraties die onder je organisatie vallen. Ook heb je hier inzicht in alle betalingen, openstaande betalingen en openstaande posten.

Receptieberichten

Bij de receptieberichten zie je alle binnengekomen, verzonden en gearchiveerde receptieberichten van alle administraties in 1 overzicht. Sommige parken vinden het makkelijk als de receptie deze berichten beheert en oppakt, maar wij bieden ook de mogelijkheid om dat op organisatieniveau te doen. Je kunt vanuit hier alle berichten beheren. Dit wordt automatisch ook verwerkt in de inbox met receptie berichten op administratie niveau. Zo voorkom je dat er dubbel werk gedaan wordt. 

Tip: archiveer berichten als je deze verwerkt hebt! Dan weten andere collega's dat zij er niets meer mee moeten doen.

Acties

Hier vind je alle acties terug binnen de administraties. Het is mogelijk om te filteren op periode, administratie, van toepassing op en aangemaakt door.

Instellingen

Op dit tabblad zijn alle organisatie instellingen aan te passen. Wanneer je deze instellingen aanpast zal dit gelden voor alle onderliggende administraties.



Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.