Betalingsregeling wijzigen van een verstuurde factuur

Het kan soms voorkomen dat je de betalingsregeling wilt wijzigingen. Dit kan bijvoorbeeld zijn door een afspraak met de gast of eventueel een verkeerde/veranderde instelling.

Om een betalingsregeling te wijzigingen voer je de volgende stappen uit:

  1. Open de desbetreffende factuur

    Je kunt via de reservering naar de factuur of middels Facturen

  2. Hier vind je de knop 'Reset betalingsregeling';
  3. Stel de betalingsregeling in zoals gewenst;
  4. Sla jouw wijzigingen op

Vergeet ook niet de gast of eigenaar een update te sturen van de aangepaste betalingsregeling middels een nieuwe bevestiging.

Betalingsregeling aanpassen van een factuur door het opnieuw te verzenden

Naast het resetten van de betalingsregeling is het ook mogelijk om de betalingsregeling aan te passen van een verzonden factuur door opnieuw de factuur te versturen.

Hiervoor open je de factuur en klik je op 'Verstuur factuur'. Je kunt vervolgens de betalingstermijnen insturen alvorens je de factuur verstuurd.


🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.