Betalingstermijn uitstellen na verlopen termijn

Een betalingstermijn kun je uitstellen van een factuur waarvan de betalingstermijn inmiddels is verstreken. De datum tot wanneer je deze uitstelt wordt standaard op 14 (of het door jullie ingestelde aantal) dagen gezet, hiervan kan afgeweken worden. Dit stel je in bij de betaalherinneringen.


Het is mogelijk om op 2 plekken de betalingstermijn uit te stellen: openstaande betalingen en in de factuur of boeking zelf.


Openstaande betalingen

Om een betaaltermijn van een boeking of factuur uit te stellen ga je naar openstaande betalingen. Hier kun je voor meerdere reserveringen/facturen tegelijk de betalingstermijn uitstellen. Je selecteert de facturen en klikt op uitstellen. Hier selecteer je een datum voor de nieuwe betaaldeadline.


Per factuur of boeking

Per factuur of boeking kun je ook de betalingstermijn uitstellen. Hier worden automatisch de termijnen van de betaalherinneringen toegepast. Je opent hiervoor de factuur of boeking en klik op 'stel uit'.


🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.