Beoordelingen inzien en beantwoorden

Wanneer een gast een beoordeling ingevoerd heeft heb je de mogelijkheid om deze in te zien, te beantwoorden en kan je aangeven of de beoordeling op je website zichtbaar mag zijn of niet.

Beoordelingen inzien

Gegeven beoordelingen kun je nader inzien. Je kunt per tijdvak zien welke beoordelingen er zijn binnen gekomen, wat je gemiddelde score per onderdeel is en welke reacties er gegeven zijn. Om de reserveringen in te zien ga je naar het tabblad Reserveringen en klik je op Beoordelingen.

Hier kan je filteren op periode, als je meerdere beoordelingsformulieren hebt kan je filteren op beoordelingsformulier, filteren op zichtbaarheid en op antwoordstatus.

Je kan een beoordeling zoeken via het zoekveld. Zoeken kan op naam van de gast, type of boekingsnummer.

Ook kan je een beoordeling zoeken via het zoekveld. Je kan zoeken op naam van de gast, type of boekingsnummer.

Zichtbaarheid

Via het oogje bepaal je of de beoordeling zichtbaar moet zijn op de website.

Gereageerd

Via het return knopje kun je aangeven of je op een beoordeling gereageerd hebt. Aangezien de communicatie buiten het systeem om gaat is het belangrijk dat je dit zelf aanvinkt als je op de beoordeling gereageerd hebt.

Opmerking

Zie je achter de taal een ballonnetje staan? Dan heeft de gast een opmerking achtergelaten. Door te klikken op het ballonnetje kan je deze opmerking inzien.

Beoordeling bewerken

Klik in het overzicht van de beoordelingen op de naam van de gast om de beoordeling te openen. Vervolgens klik je op bewerk. Vervolgens kan je de naam van de gast, periode van verblijf en de ingevulde beoordeling aanpassen.

Reageren op een beoordeling

Klik in het overzicht van de beoordelingen op de naam van de gast om de beoordeling te openen.

Klik op reageer om de een reactie naar de gast te sturen. Je zal dan doorgeleid worden naar je eigen mailprovider waarin een nieuwe e-mail geopend wordt. Deze stuur je dus buiten Booking Experts om.

Vergeet niet om het vinkje bij beantwoord te zetten na het reageren op de beoordeling zodat je collega's weten dat je gereageerd hebt.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.