Eenmalige taak aanmaken

πŸ‡¬πŸ‡§ English translation

In dit support artikel lees je hoe je een eenmalige taak aanmaakt in Booking Experts.

1. Eenmalige taak voor ene object
2. Eenmalige taak voor een reservering


Eenmalige taak voor een object

Je kunt een 'losse' taak aanmaken voor bijvoorbeeld de technische dienst of een specifieke taak voor een bepaalde accommodatie of faciliteit. Wil je een taak aanmaken die standaard bij alle reserveringen en/of eigenaren aangemaakt wordt dan dien je dit bij de (periodieke)kostenpost of via Automatische taken in te stellen.

1. Ga naar het tabblad Taken;
2. Klik op Nieuwe taak;

3. Selecteer het Object waar deze taak voor is;
4. Geef het Aantal op (indien van toepassing en afwijkend van 1), of de taak blokkerend is en geef een Omschrijving (Als er al een taak is met deze omschrijving dan wordt dit aangegeven);
5. Selecteer de Takenlijst waar deze taak aan gekoppeld moet worden;
6. Geef de deadline waarop de taak gedaan moet zijn;
7. Vink Urgente taak aan indien dit het geval is;
8. Klik vervolgens op Taak toevoegen.


Eenmalige taak voor een reservering

Het is mogelijk om een losse taak aan een reservering te koppelen. Dit kan op twee manieren.

Vanuit het overzicht van de taken

1. Ga hiervoor naar het overzicht van de taken bij de reservering;
2. Klik op Nieuwe taak;
3. Voer de gegevens voor de taak in en sla deze op.

Indien de reservering van accommodatie wijzigt zal de taak ook mee wijzigen.

Vanuit de reservering

1. Open de gewenste reservering;
2. Klik achter Taken op het + (plus) teken;
3. Maak een eenmalige taak aan voor deze reservering.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.

Verder nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op