Veelgestelde vragen CAT App

Foutmeldingen

In onderstaande tabel worden de meest voorkomende foutmeldingen die voorkomen in de CAT App toegelicht.

xml_error Fout in het XML bericht.
unknown_ command Geen of foutief Commando opgegeven.
unknown_table Geen of foutieve tabel opgegeven.
condition_error Fout in de condities.
variable_error Fout in de variabelen.
values_error Fout in 1 van de velden
item_not_found Opgegeven record is niet gevonden.
item_exists Record bestaat al.
1006: general_error Is een nog niet bekende fout.
1007: write_error Fout tijdens het schrijven van een CAT kaart
1008: read_error Fout tijdens het lezen van een CAT kaart
1009: print_error Fout tijdens het printen van een CAT kaart

Wat is het verschil tussen credits, punten en saldo?

Credits worden altijd op een CAT-kaart gezet. Je kan hierin onderscheid maken in saldo of punten. Welk vak waarvoor staat definieer je in de CAT software zelf.

Je hebt de mogelijkheid om credits toe te voegen op een kaart. Credits vertegenwoordigen in dit geval geld, bijvoorbeeld de kosten van een douchebeurt, of punten, bijvoorbeeld een aantal keer toegang tot een bepaalde faciliteit.

Je kunt dit toevoegen onder het product. Klik op het product dat je wil aanpassen en klik op 'Bewerken'. Onder het kopje 'Credits' heb je de mogelijkheid om een soort berekening toe te voegen, evenals credit soort en welk saldo hier bij hoort.

Punten wordt daarnaast ook gebruikt voor kentekenherkenning. Het puntenaantal geeft aan hoeveel auto's er van die kaart het park op mogen en gelijktijdig geparkeerd mogen worden voor deze reservering.

Kunnen we de in- en uitrij tijden zelf aanpassen voor de slagboom voor een druk weekend?

Je past hiervoor het product zelf aan. Ga in de App Store naar CAT en klik vervolgens door naar kaarttypes en producten. Klik op het product dat je wil aanpassen, klik in de rij producten op het getalletje en kies vervolgens uit de rij met de producten die je wil aanpassen. Klik vervolgens op Bewerk en pas de starttijden aan. 

Hoe voeg ik een type toe aan het CAT product?

Je past hiervoor het product zelf aan. Ga in de App Store naar CAT en klik vervolgens door naar kaarttypes en producten. Klik op het product dat je wil aanpassen, klik in de rij producten op het getalletje en kies vervolgens uit de rij met de producten die je wil aanpassen. In dit overzicht kan je toevoegen voor welke types dit product geldt.

Waarom wordt het kenteken niet doorgezet naar CAT?

Het kan zijn dat het type nog niet toegevoegd is aan de types waarvoor de kentekens geldig zijn. Deze moet je toevoegen in CAT. Je past hiervoor het product zelf aan. Door het product te bewerken kun je onder het kopje 'Filters' de types toevoegen.


Kan ik informatie printen op de CAT kaarten?

Dat kan! Je kan hiervoor onderstaande tags gebruiken. Je voegt deze informatie toe in het kaarttype. Open het kaarttype en klik op bewerken. Voeg de tags toe onder het kopje Printinformatie.


Kaartgegevens

Kaart

{{ card.valid_from }}

{{ card.valid_till }}

{{ card.card_number }}

{{ card.card_number_2 }}

{{ card.plates }}

{{ card.rooms }}

{{ card.credits }}

{{ card.points }}

{{ card.email }}

{{ card.reference }}

{{ card.title }}

{{ card.first_name }}

{{ card.name }}

{{ card.locale }}

{{ card.card_type }}

{{ card.card_keeper }}


Kaarttype

{{ card.card_type.name }}


Kaarthouder

{{ card.card_keeper.owner_type }} - 'reservation' of 'owner'


Externe gegevens

De kaart slaat onderstaande gegevens niet op. Als je onderstaande tags tijdens het printen wilt gebruiken, moet de applicatie CAT een verzoek (API call) sturen naar BEX om de ontbrekende informatie op te vragen. Als de kaart zelf al voldoende gegevens bevat, is het beter om kaartgegevens te gebruiken in plaats van de externe gegevens.


Eigenaargegevens

{{ card.card_keeper.be.owner.first_name }}

{{ card.card_keeper.be.owner.last_name }}

{{ card.card_keeper.be.owner.company }}

{{ card.card_keeper.be.owner.is_company }}


Reserveringsgegevens

### Reservering

{{ card.card_keeper.be.reservation.start_date }}

{{ card.card_keeper.be.reservation.end_date }}

{{ card.card_keeper.be.reservation.late_checkout }}

{{ card.valid_from | date: "%d-%m-%Y" }} tot {{ card.valid_till | date: "%d-%m-%Y" }}


Klant

{{ card.card_keeper.be.customer.first_name }}

{{ card.card_keeper.be.customer.last_name }}

{{ card.card_keeper.be.customer.company }}

{{ card.card_keeper.be.customer.is_company }}


Accommodatie

{{ card.card_keeper.be.rentable_identity.name }}


🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.