Takenlijsten

Door gebruik te maken van verschillende takenlijsten beheer je op een overzichtelijke en georganiseerde manier jouw takenplanning. Elke takenlijst vertegenwoordigt een team of afdeling binnen jouw recreatiebedrijf, zoals Schoonmaak, Technische dienst of Receptie.

Bij het aanmaken van (automatische) taken selecteer je op welke takenlijst de taak moet komen te staan.

Per takenlijst beheer je welke uitvoerders, externe partijen en/of volgers gekoppeld zijn.

Takenplanning van een takenlijst

Elke takenlijst heeft een takenplanning waarop taken kunnen worden toegewezen aan uitvoerders.

Uitvoerders koppelen aan een takenlijst

Aan een takenlijst kun je uitvoerders koppelen, waarna ze taken toegewezen kunnen krijgen tijdens het aanmaken van een taak. Ook zijn de gekoppelde uitvoerders zichtbaar op de takenplanning van de takenlijst. Voor meer informatie over uitvoerders van takenlijsten klik hier.

Externe partijen koppelen aan een takenlijst

Wanneer je taken uitbesteedt aan een externe partij, kun je een externe partij koppelen aan een takenlijst. Vervolgens ziet de externe partij de takenlijst met onderliggende taken in hun takenportaal.

Wanneer je met externe partijen werkt, is het slim om een aparte takenlijst voor die externe partij aan te maken. Op die manier houd je jouw interne taken gescheiden van de externe taken. Wil je alles weten over externe partijen? Klik dan hier.

Takenlijsten volgen

Wanneer je een dagelijkse/wekelijkse melding wilt ontvangen met het aantal openstaande taken, kun je een takenlijst volgen. Volgers kun je per takenlijst beheren.

Wil je meer weten over volgers? Klik dan hier.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.