Geldigheidstermijn voor kostenposten

Het is noodzakelijk om voor een kostenpost een geldigheid in te stellen.

Maak je een nieuwe kostenpost aan? dan staat de kostenpost standaard op nooit geldig. Zo kun je niet per ongeluk een incorrecte kostenpost live zetten.

De volgende opties kan je kiezen:

  • Altijd geldig.
  • Nooit geldig.
  • Geldig voor een specifieke periode; selecteer vervolgens de periode groep waarin de kostenpost van toepassing moet zijn. Meer informatie over periode groepen lees je hier.

Bij een periode groep is een kostenpost geldig als de aankomstdatum binnen de periode valt. Wil je bijvoorbeeld een kostenpost maken voor een Paasdiner en je wilt dat een gast die al ruim voor pasen aankomt deze kostenpost bij kan boeken, zorg dan dat de periode groep zo instelt dat ook deze gast de kostenpost bij kan boeken.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.