Reservering overnemen
Het kan voorkomen dat je een telefoontje krijgt van een gast die er niet helemaal uit komt bij het boeken via de website. In zo'n geval kun je de de gast daarbij helpen door de reservering over te nemen via het Boekingsportaal. Dit kan op twee manieren.
- Klik in het Dashboard of in het Boekingsportaal op de blauwe datum & tijd link om naar de Zoek & Boek te gaan en hier de reservering over te nemen. Je voltooid dan de boeking via de website, namens de gast.
- In het Boekingsportaal overzicht kun je ook op de drie puntjes in de 'Acties' kolom klikken en kiezen voor 'Overnemen'. Bij het overnemen via de knop 'Overnemen', wordt direct een reservering aangemaakt met de tot dan toe bekende gegevens. Vervolgens kun je in deze reserveringspagina gegevens aanvullen en aanpassen totdat je zover bent dat de reservering bevestigd kan worden en de factuur naar de gast verstuurd kan worden.
Een incomplete reservering kun je alleen overnemen als deze via je eigen website gemaakt wordt.