Preview Changes will not be visible to customers until published.

Interne communicatie met eigenaar

Het is mogelijk om berichten te sturen naar een eigenaar. De eigenaar ontvangt deze berichten in het tabblad receptieberichten in het online portaal van de eigenaar. Ook kan de eigenaar op deze berichten reageren of een nieuw bericht sturen naar het park. Daarnaast wordt een kopie van het receptiebericht als notificatie naar de eigenaar gestuurd.

Receptie bericht sturen naar een eigenaar

Wanneer je een receptie bericht wil sturen naar een eigenaar open dan eerst de eigenaar en klik vervolgens op receptie berichten. Klik op +Nieuw om een nieuw bericht te maken.

Ook kan je hier zoeken naar ontvangen berichten, eerder verzonden berichten, en gearchiveerde berichten.

Communicatie via het online portaal van de eigenaar

Een eigenaar kan via zijn online portaal klikken op receptieberichten.

Hier kan de eigenaar verstuurde bericht lezen en hierop reageren. Het bericht kan ook gearchiveerd worden en zij kunnen zelf een nieuw bericht aanmaken en versturen.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.