Merken instellen

Elke administratie heeft een merk nodig, want met een merk kan jij de communicatie naar je gasten eigen maken. In je merk kun je verschillende onderdelen instellen: een logo, thema kleuren, lettertypes en communicatiestijl. Die onderdelen komen terug op je factuur, e-mails, sjablonen en de portalen. Een merk kan toepasbaar zijn op 1 of meerdere administraties met onderliggende kanalen (administratie merk) of op 1 of meerdere kanalen (kanaal merk). Naast dat je een merk kunt maken die je kunt toepassen op een administratie of kanaal, is er een standaard merk. Dit standaard merk wordt toegepast op elke administratie die geen eigen administratie merk heeft. 

Wat is een administratie merk?

Een administratie merk wordt toegepast op alle communicatie van de geselecteerde administratie naar de gast. Dit betekent dat dit merk wordt getoond op de facturen, e-mails, sjablonen en de portalen van de geselecteerde administratie. Het is mogelijk om een merk op meerdere administraties toe te passen.

Wat is een kanaal merk?

Het is optioneel om een kanaal merk aan te maken. Een kanaal merk overschrijft het administratie merk alleen voor het boekingsportaal en het betalingsportaal. Daarnaast is het mogelijk om een kanaal merk op e-mails en sjablonen weer te geven, dit kun je zelf toevoegen aan je e-mail/sjabloon als reserveringseigenschap. 

Wat is een standaard merk?

Een standaard merk is eigenlijk het back-up merk voor je administraties. Wanneer je voor administraties geen afwijkend merk instelt, krijgt je administratie het standaard merk mee. 

Dit is een organisatie functie, je hebt organisatie manager rechten nodig om hier inzicht in te krijgen.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.