Auto e-mail testen en controleren

Je kunt een auto e-mail testen voordat je deze op actief zet. Ga hiervoor naar auto e-mails en klik de e-mail aan die je wilt testen. In het tabblad 'Voorbeelden' selecteer je een willekeurige reservering, en vervolgens klik je op de knop 'Voorbeeld' in de reserveringsregel. De auto e-mail wordt verzonden naar het e-mailadres waarmee je ingelogd bent in Booking Experts, zodat je exact kunt zien hoe deze e-mail eruit ziet voor deze gasten. Je kunt deze test altijd uitvoeren, ook als de auto e-mail actief is.

Dit voorbeeld houdt geen rekening met de ingestelde filters en verzendmoment, en is dus vooral een test van de inhoud van het bericht. Dit is om te voorkomen dat je het bericht niet kunt testen omdat er op dat moment toevallig geen reserveringen zijn die aan je filters voldoen.

Verstuurde e-mails

In het tabblad 'Verstuurde e-mails' vind je de auto e-mails die daadwerkelijk verzonden zijn. Hier kun je dus precies zien welke reserveringen de auto e-mail ontvangen hebben. Ook in de reservering zelf kan je zien welke auto e-mails naar deze gasten gestuurd zijn. Rechts onderaan je scherm zie je een blok met drie tabbladen, 'Taken', 'Auto e-mails', en 'Receptieberichten'. Vanuit het tabblad 'Auto e-mails' in de reservering kun je een e-mail ook opnieuw versturen, bijvoorbeeld als de gast het niet meer terug kan vinden.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.