Auto e-mail testen en verstuurde e-mails

Auto e-mail testen

Om een auto e-mail te testen ga je naar auto e-mails klik de gewenste mail aan en klik vervolgens op het tabblad voorbeelden. Kies een reservering en klik vervolgens op voorbeeld. Daarna wordt de mail verzonden naar het mailadres waarmee je ingelogd bent in Booking Experts.

Ook na het bewerken van een auto e-mail heb je de mogelijkheid om de mail te testen.

Let op: Bij het sturen van een voorbeeld wordt er geen rekening gehouden met de door jou ingestelde filters. Dat komt omdat je zelf één reservering kiest om het voorbeeld voor te versturen, zonder rekening te houden met de filters. Het kan namelijk voorkomen dat je filters toepast die op dit moment nog geen reserveringen opleveren (bijv. als je een datum-filter in de toekomst toevoegt). Dan zou je dus de auto e-mail niet kunnen testen. Op deze manier kun je jouw auto e-mail altijd testen!

Verstuurde e-mails

Klik op een auto e-mail en ga naar het tabblad Verstuurde e-mails. Hier kan je precies zien naar welke reserveringen de auto e-mail verstuurd is.

Ook in de reservering kan je zien of een auto e-mail verstuurd is. Rechts onderaan je scherm zie je een tabblad Auto e-mails. Hier heb je ook de mogelijkheid om een auto e-mail opnieuw te versturen.

🇬🇧 🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.