Sjablonen

🇬🇧 English translation

In dit artikel lees je alles over de bericht sjablonen, factuur sjablonen, tags in sjablonen, de envelop indeling en self billing.

Er kunnen verschillende sjablonen gebruik worden in Booking Experts. De sjablonen zijn onderverdeeld in twee categorieën;  Bericht sjablonen en Factuur sjablonen

Bericht sjablonen

Voor alle berichten die vanuit Booking Experts verstuurd worden, is een standaard sjabloon aangemaakt. Deze sjablonen kun je aanpassen. 

Factuur sjablonen

Verhuurafrekeningen kun je met verschillende factuursjablonen versturen, dit bijvoorbeeld wanneer de afrekeningen onder een andere bedrijfsnaam of als self billing verstuurd moeten worden. Factuur sjablonen kunnen zelf aangemaakt en ontworpen worden. 

1. Bericht sjabloon aanpassen
2. Bericht sjabloon herstellen
3. Bericht sjabloon tags
4. Bericht sjabloon SPAM voorkomen
5. Bericht sjabloon niet verzenden
6. Wanneer bericht sjablonen verstuurd worden
7. Veel gestelde vragen bericht sjablonen
8. Factuur sjabloon aanmaken
9. Factureren vanuit een ander adres
10. Factuur sjabloon instellen opmaak en inhoud
11. Veel gestelde vragen factuur sjablonen


Bericht sjabloon aanpassen

1. Klik op het tandwieltje rechts bovenin;
2. Klik in het rechter submenu voor Sjablonen;
3. Standaard zit je in het tabblad  Bericht sjablonen;
4. Klik bij het sjabloon dat je wenst aan te passen op de naam en vervolgens op Bewerk;

5. Pas de tekst naar wens aan;
6. Klik op de vlaggetjes om de tekst in de andere talen aan te passen;
7. Klik op  Bericht sjabloon toevoegen om de wijziging op te slaan.

Let op: De tekst tussen de haakjes zijn tags die gegevens uit het systeem halen. Het is dan ook belangrijk geen wijzigingen te maken in de tekst tussen de betreffende haakjes!


Bericht sjabloon herstellen

Een aangepast bericht sjabloon kun je weer herstellen naar het originele, door Booking Experts opgestelde bericht.

1. Klik op het  tandwieltje rechts bovenin;
2. Klik in het rechter submenu voor  Sjablonen;
3. Standaard zit je in het tabblad  Bericht sjablonen;
4. Klik bij het sjabloon dat je wenst aan te passen op de naam en vervolgens op  Herstel.


Bericht sjabloon tags

De aanwezigheid van deze objecten is afhankelijk van het type e-mail, niet elke tag zal dus gebruikt kunnen worden. Hieronder worden ze per onderdeel weergegeven.

Beschikbare algemene tags in bericht sjablonen

Betaallink: {{ payment_info }} 
Datum van vandaag: {{ locals.current_date }}
De tekst 'klik hier' kun je naar eigen wens aanpassen: 
Link voor vragen IBAN en BIC {{ 'Klik hier' | reservation_deposit }} 
Link voor vragen beoordeling: {{ 'Klik hier' | reservation_review_form }} 

Zelf link toevoegen voor bijvoorbeeld de verwijzing naar voorwaarden: 
{{ 'Link tekst' | link_to: 'https://www.google.nl' }}

Begroetingen

Reserveringen:
Volledige begroeting: Geachte heer Jansen: {{ reservation.greeting }} 
Volledige begroeting: Hallo Jan {{ reservation.informal_greeting }}
Aangepaste begroeting: Beste Jan Jansen: Beste {{ reservation.name }} 
Aangepaste begroeting: Beste Jan: Beste {{ reservation.first_name }} 
Aangepaste begroeting: Beste familie Jansen: Beste familie {{ reservation.last_name }} 

Eigenaren:
Volledige begroeting: Geachte heer Jansen {{ owner.greeting }} 
Volledige begroeting: Hallo Jan {{ owner.informal_greeting }}
Aangepaste begroeting: Beste Jan Jansen: Beste {{ owner.full_name }} 

Facturen:
Volledige begroeting: Geachte heer Jansen {{ invoice.greeting }}

Administratie (park of organisatie)

Adres {{ park.address }}
BIC {{ park.bic }}
E-mail {{ park.email }}
IBAN {{ park.iban }}
Land {{ park.country_name }}
Maximumleeftijd adolescenten {{ park.max_adolescent_age }}
Maximumleeftijd baby's {{ park.max_baby_age }}
Maximumleeftijd kinderen {{ park.max_child_age }}
Minimumleeftijd senioren {{ park.min_senior_age }}
Naam {{ park.name }}
Plaats {{ park.city_name }}
Postcode {{ park.postalcode }}
Kenmerken {{ park.tags }}
Telefoon {{ park.phone }}
Voorwaarden {{ park.terms }}
Website {{ park.website }}

Type

Accommodatiesoort* {{ category.rentable_type }}
Bijlagetekst {{ category.attachment_text_html }}
Facturatiebijzonderheden {{ category.invoice_details }}
Factureer huur niet {{ category.rent_is_hidden }}
Land {{ category.country_name }}
Naam {{ category.name }}
Plaats {{ category.city_name }}
Referentie {{ category.reference }}
  • Accommodatiesoort kan de volgende waarden bevatten:
    • accommodation: Andere accommodatie
    • apartment: Appartement
    • berth: Ligplaats
    • bungalow: Vakantiehuis
    • camping: Kampeerplaats
    • hotelroom: Kamer

Accommodatie

Naam {{ accommodation.name }}
Bijlagetekst{{ accommodation.attachment_text_html }}

Kanaal

Naam {{ channel.name }}
Begroeting {{ channel.greeting }}

Betaalverzoek

Datum van eerste herinnering {{ payment_collector.first_reminder_date }}
Deadline {{ payment_collector.deadline }}
Totaal openstaand in valuta {{ payment_collector.foreign_total_open }}
Totaalbedrag in valuta {{ payment_collector.foreign_total }}
Uitgesteld tot {{ payment_collector.postponed_till }}

Eigenaar

Accommodaties van eigenaar (kommagescheiden) {{ owner.rentable_names }}
Begroeting {{ owner.greeting }}
Einddatum overeenkomst {{ owner.contract_ends_at }}
Informele begroeting {{ owner.informal_greeting }}
Labels {{ owner.label_names }}
Naam {{ owner.name }}

Factuur

Begroeting {{ invoice.greeting }}
Betaling uitgesteld tot {{ invoice.postponed_till }}
Deadline betaling totaalbedrag {{ invoice.total_payment_deadline }}
Deadline eerste betaling {{ invoice.first_payment_deadline }}
Deadline eerstvolgende betaling {{ invoice.next_payment_deadline }}
Factuurdatum {{ invoice.date }}
Factuurnummer {{ invoice.invoice_nr }}
Huidig te betalen bedrag {{ invoice.to_be_paid_right_now }}
Informele begroeting {{ invoice.informal_greeting }}
Naam gefactureerde {{ invoice.name }}
Totaal openstaand in valuta {{ invoice.foreign_total_open }}
Totaal openstaand {{ invoice.total_open }}
Totaalbedrag eerste betaling {{ invoice.first_payment_total }}
Totaalbedrag in valuta {{ invoice.foreign_total }} 
Betaallink: {{ payment_info }}
Betaallog: {{ locals.payment_log }} 
Totaal terug te storten aan klant: {{ locals.invoice_total_open_back }}
Overzicht aanbetalingsregeling {{ locals.reservation_downpayment }}

Reservering

Aankomstdatum {{ reservation.start_date }}
Aantal baby's {{ reservation.number_of_babies }}
Aantal huisdieren {{ reservation.number_of_pets }}
Aantal jongeren {{ reservation.number_of_adolescents }}
Aantal kinderen {{ reservation.number_of_children }}
Aantal personen {{ reservation.number_of_people }}
Aantal personen incl. baby's {{ reservation.number_of_people_including_babies }}
Aantal volwassenen {{ reservation.number_of_adults }}
Aantal senioren {{ reservation.number_of_seniors }}
Aanmaakdatum optie: {{ locals.reservation_created_at_date }} 
Accommodatienaam {{ reservation.rentable_identity_name }}
Accommodatietypenaam {{ reservation.category_name }}
Achtergelaten opmerking {{ reservation.note }}
Achternaam {{ reservation.last_name }}
Adres {{ reservation.address }}
Annuleringsreden {{ reservation.cancel_reason }}
Bedrijfsnaam {{ reservation.company }}
Begroeting {{ reservation.greeting }}
E-mail {{ reservation.email }}
Einddatum optie {{ reservation.option_expires_at }}
Extern reserveringsnummer {{ reservation.remote_booking_nr }}
Geboortedatum {{ reservation.date_of_birth }}
Inchecktijd {{ reservation.checkin_time }}
Informele begroeting {{ reservation.informal_greeting }}
Kosten {{ reservation.costs }} Lijst van bijgeboekte kosten.
Mogelijke waarden: additional_bed, airco, bath_linen, bed_linen, cancellation_insurance, childs_bed, childs_chair, cleaning, deposit, drinking_water, early_checkin, electricity, energy, environmental_charges, food, gas, heating, internet, labour, late_checkout, laundry, other, parking, pets, preference_costs, provision, sauna, toiletries, tourist_taxes, transportation, water, wood
Naam reserveerder {{ reservation.name }}
Optie (ja/nee) {{ reservation.is_option? }}
Plaats {{ reservation.city }}
Postcode {{ reservation.postalcode }}
Reserveringsnummer {{ reservation.booking_nr }}
Telefoonnummer {{ reservation.phone }}
Toegangscode (CAT) {{ reservation.gate_card_code }}
Totaal betaald in valuta {{ reservation.foreign_total_paid }}
Totaalbedrag borg {{ reservation.deposit_total }}
Totaalbedrag voorkeurskosten {{ reservation.preference_costs_total }}
Uitchecktijd {{ reservation.checkout_time }}
Vastgezet op accommodatie (ja/nee) {{ reservation.fixed_rentable? }}
Vertrekdatum {{ reservation.end_date}}
Voornaam {{ reservation.first_name }}
Huiscode / referentiecode: {{ reservation.rentable.category.reference }}

Factuurregeloverzicht: {{ locals.reservation_invoice_items_overview }}

Toegangskaarten

Deur/kamernaam {{ card.door_name }}
Deurnummers (kommagescheiden) {{ card.door_codes }}
Ingangsdatum {{ card.valid_from }}
Kentekennummers (kommagescheiden) {{ card.license_plates }}
Verloopdatum {{ card.valid_till }}

Toegangskaarten print tekst

Deur/kamernaam {{ card.door_name }}
Deurnummers (kommagescheiden) {{ card.door_codes }}
Ingangsdatum {{ card.valid_from }}
Kentekennummers (kommagescheiden) {{ card.license_plates }}
Verloopdatum {{ card.valid_till }}
Kaart ID {{ card.card_id }}

Daarnaast zijn alle tags van Reservering, Eigenaar en Administratie hiervoor beschikbaar.

If/else tag in sjablonen

Met een if/else tag kun je 2 soorten teksten bepalen waarvan de tag bepaalt wanneer welke tekst getoond moet worden. Zo kun je bijvoorbeeld in je reserveringsbevestiging naar reserveringen van een bepaald kanaal andere tekst laten tonen dan wanneer deze via je eigen website of alle andere kanalen binnen komt.

{% if channel.name == 'Belvilla' -%}
Dit is de tekst die ik naar reserveringen via Belvilla wil versturen
{% else %}
En dit is de tekst die ik naar alle andere kanalen wil sturen.
{% endif %}

Bericht sjabloon SPAM voorkomen

Versturen van e-mails

Booking Experts verstuurt e-mails namens het e-mail adres dat je hebt opgegeven onder instellingen.

Het aanmaken van een SPF dns record

Om ervoor te zorgen dat de e-mail die je verstuurt niet in de spam folder belandt, wil je een SPF record toevoegen aan je domein.

Het SPF record is een TXT record dat wordt aangegeven in de DNS instellingen van jouw domeinnaam (bv. bookingexperts.nl).

Mail servers (bv. gmail, hotmail, etc.) gebruiken dit om te checken of de verzonden e-mail is verstuurd vanaf een betrouwbaar domein.

Voeg het volgende TXT record toe aan jouw domein:

v=spf1 include:spf.bookingexperts.nl ~all

In de meeste gevallen is het verstandig om dit artikel te overleggen met het bedrijf (hosting provider) waar je het domeinnaam hebt geregistreerd.


Bericht sjabloon niet verzenden

Per sjabloon kun je bepalen of je deze wel of niet wilt versturen uit Booking Experts. 

1. Klik op het  tandwieltje rechts bovenin;
2. Klik in het rechter submenu voor  Sjablonen;
3. Standaard zit je in het tabblad  Bericht sjablonen;
4. Klik bij het sjabloon dat je wenst uit te zetten op het groene schuifje, deze zal vervolgens grijs worden.


Wanneer bericht sjablonen verstuurd worden

Aankomstbrief: deze wordt niet verstuurd maar kan worden geprint om bij aankomst aan de gast mee te geven.

Betaalnotificatie wanneer er geen betaling meer nodig is: Wanneer je handmatig een betaling opboekt kun je er voor kiezen om een betaalnotificatie te versturen. Wanneer door deze betaling het volledige bedrag voldaan is zal dit sjabloon verstuurd worden.

Betaalnotificatie wanneer er nog wel een betaling nodig is: Wanneer je handmatig een betaling opboekt kun je er voor kiezen om een betaalnotificatie te versturen. Wanneer er na deze betaling nog een openstaand bedrag is zal dit sjabloon verstuurd worden.

Creditfactuur: Wanneer je een factuur crediteert wordt er een creditfactuur gemaakt. Wanneer je alleen de creditfactuur verstuurt ontvangt de gast dit sjabloon. Daarbij is het mogelijk dat de gast geld moet betalen, er geen betaling nodig is of dat de klant geld terug krijgt.

Eigenaar aangemaakt: Er is een nieuwe eigenaar aangemaakt, de eigenaar is actief en er is een e-mailadres ingevoerd.

Eigenaar factuur: De eigenaar ontvangt een meterstanden factuur, periodieke kostenposten factuur of een losse eigenaar factuur. Hierbij is het mogelijk dat er geen betaling nodig is, er nog een betaling nodig is of de eigenaar geld terug krijgt.

Eigenaar informeren over de aanvaarding van de optie door de gast: De eigenaar heeft de rechten om reserveringen te accepteren en krijgt een mail indien de gast een optie omzet naar een reservering.

Eigenaar notificatie van mislukte automatische incasso: Wanneer een betaling niet middels automatische incasso kan worden geint.

Externe partij aangemaakt: Er wordt een account aangemaakt voor een externe partij. Deze partij krijgt een mail om een inlog aan te maken.

Factuur aanmaning: De aanmaning die gestuurd wordt naar een eigenaar/gast.

Factuur herinnering: De herinnering die gestuurd wordt naar een eigenaar/gast.

Factuur herinnering net voordat een betaaltermijn verstrijkt: Wanneer een gast de reservering in termijnen betaalt, ontvangt de gast een dag voor het verstrijken van de termijn een e-mail met een herinnering van het verlopen van de betaaltermijn.

Factuur sommatie: De sommatie die gestuurd wordt naar een eigenaar/gast.

Informeer eigenaar over annulering van een optie die door hem is geaccepteerd: Als een eigenaar de rechten heeft om reserveringen te accepteren, dan ontvangt hij deze e-mail als de eigenaar de optie accepteert maar de gast de optie alsnog annuleert.

Informeer eigenaar over annulering van een reservering die door hem is geaccepteerd: Als een eigenaar de rechten heeft om reserveringen te accepteren dan ontvangt hij deze e-mail als de eigenaar de reservering heeft geaccepteerd maar de gast de reservering alsnog annuleert.

Optie: De bevestiging naar de klant voor het maken van een optie.

Optie geaccepteerd: Bericht naar de eigenaar indien een optie die door de eigenaar geaccepteerd is goedgekeurd wordt omgezet naar een reservering.

Optie herinnering: De gast heeft een optie voor een x-aantal dagen maar heeft nog niet gereageerd op deze optie. Een dag voor het verstrijken van de optie ontvangt de gast een herinnering.

Optie te controleren door eigenaar: Wanneer de eigenaar het recht heeft om een reservering te accepteren, dan ontvangt hij deze e-mail indien er een optie is geplaatst op zijn/haar accommodatie.

Reservering gastfactuur moet worden voldaan bij aankomst: Indien als park is bepaald dat alle kosten van een reservering voldaan worden bij aankomst dan wordt dit sjabloon gebruikt als reserveringsbevestiging.

Reservering geaccepteerd: Wanneer de eigenaar de rechten heeft om een reservering te accepteren dan ontvangt hij deze e-mail indien een door hem geaccepteerde reservering wordt geplaatst door de gast.

Reservering geannuleerd: Wanneer een reservering wordt geannuleerd, dan ontvangt de gast dit sjabloon waarbij het mogelijk is dat de gast niets hoeft te betalen, geld terug krijgt of een deel moet betalen.

Reservering moet geaccepteerd worden door eigenaar: De bevestiging die de gast ontvangt indien de reservering nog geaccepteerd moet worden door de eigenaar.

Reservering te controleren door eigenaar: Wanneer een eigenaar het recht heeft om een reserveringen te accepteren, dan ontvangt hij dit sjabloon wanneer een nieuwe reservering is geplaatst die hij/zij moet accepteren.

Reserveringsbevestiging: De bevestiging naar de gast bij het maken van een nieuwe reservering waarbij het mogelijk is dat de gast nog moet betalen of waarbij de reservering reeds volledig betaald is.

Reserveringsfactuur: Het versturen van een (mutatie) factuur bij een reservering waarbij het mogelijk is dat een gast geld terug krijgt, moet bijbetalen of de factuur volledig betaald is.

Toegangskaarten: Notificatie van deurcode: Deze wordt verstuurd wanneer er gewerkt wordt met KABA deurcodes.

Vraag gast om IBAN-nummer: Indien gebruik wordt gemaakt van SEPA, dan ontvangt de gast 2 dagen voor aankomst een mail met het verzoek het IBAN nummer in te vullen.

Vraag gast voor beoordeling na uitchecken van reservering: Bij uitcheck ontvangt de gast een e-mail voor het invullen van een beoordelingsformulier.

Verzoek tot invullen van de gastenlijst: Indien de gastenlijst module is afgenomen dan krijgt de gast bij het maken van de reservering de mogelijkheid om direct een gastenlijst in te vullen. Gebeurt dit niet, dan ontvangt hij 2 dagen voor aankomst een e-mail met het verzoek dit alsnog voor aankomst in te vullen.

Verzoek tot invullen vraag na reservering: Indien er vragen voor na de reservering zijn ingesteld, dan krijgt direct na het boeken de mogelijkheid om de vragen in te vullen. Handig als je bijvoorbeeld wilt weten hoe laat de vlucht landing plaatsvindt. Als de gast de vraag niet beantwoordt, dan ontvangt hij 7 dagen voor aankomst een e-mail met het verzoek dit alsnog voor aankomst te doen. Is de vraag 2 dagen voor aankomst nog niet ingevuld, dan ontvangt hij nog één laatse e-mail met het verzoek de vragen te beantwoorden. 

Verzoek tot invullen van kentekennummers: Indien de kentekenregistratie module is afgenomen, dan krijgt de gast bij het maken van de reservering de mogelijkheid om direct kentekens in te vullen. Gebeurt dit niet, dan ontvangt hij 7 dagen voor aankomst een e-mail met het verzoek dit alsnog voor aankomst te doen. Is het kenteken 2 dagen voor aankomst nog niet ingevuld, dan ontvangt hij nog één laatse e-mail met het verzoek de kentekens in te vullen. 

Voucher uitgereikt: Wordt verstuurd wanneer een terug te betalen bedrag omgezet wordt in een voucher, én wanneer de voucher opnieuw verstuurd wordt.

Betaling info: Indien de factuur per mail verstuurd wordt zal het 'Direct online betalen' linkje in de mail gegenereerd worden. Indien de factuur handmatig verstuurd wordt zullen de betaalgegevens getoond worden.

Footer: De afsluiting onder elke e-mail.


Bericht sjabloon veelgestelde vragen

Kan ik zelf bepalen wanneer welke e-mail verstuurd wordt?

Momenteel is het niet mogelijk om zelf een termijn te bepalen waarop een mail gestuurd wordt. Deze staan vast en kun je in bovenstaand onderdeel terugvinden.

Ik heb bij de gast ingesteld dat het een man is, alleen wanneer ik nu de reservering wil versturen, wordt in de e-mail de aanhef van 'onbekend' gebruikt, hoe pas ik dit aan?

Bij het versturen van bericht sjablonen omtrent een reservering wordt er gekeken naar de gegevens die bij de reservering zijn ingevoerd. Het kan dus zijn dat je een gastenkaart hebt aangepast, maar dat bij de betreffende reservering nog andere gegevevens gebruikt worden zoals het geslacht ten behoeve van de aanhef.

Wordt bij een bericht sjabloon ook automatisch de naam en een foto van de medewerker meegestuurd?

Bericht sjablonen worden niet vanuit een medewerker persoonlijk verstuurd maar vanuit het park of de organisatie. Hierbij wordt de informatie uit de 'footer' gebruikt als handtekening voor het bericht en daarbij wordt tevens het logo meegestuurd.


Factuur sjabloon aanmaken

1. Klik op het   tandwieltje rechts bovenin;
2. Klik in het rechter submenu voor   Sjablonen;
3. Standaard zit je in het tabblad   Bericht sjablonen, klik op het tabblad Factuur sjablonen;
4. Klik op Nieuw om een nieuw factuur sjabloon aan te maken;

5. Bepaal de voettekst van de factuur (de variabelen worden uit het systeem gehaald);
6. Geef een naam aan het sjabloon;
7. Maak de keuze voor:

  • Self Billing, indien je de factuur namens de eigenaar opmaakt voor je eigen administratie;
  • Gebruik de contactgegevens van de administratie, indien je gebruik wil maken van de contactgegevens van de administratie.
  • Factuurregels groeperen, indien je factuurregels voor de huuromzet en de commissie wil samenvoegen op 1 factuurregel op de factuur;
  • Gebruik logo van organisatie, indien je de logo van je eigen administratie wil gebruiken of een ander logo wil hanteren.

8. Kies aan welke kant je het venster van de enveloppe wilt;
9. Sla de wijzigingen op door op Factuur sjabloon toevoegen te klikken.


Factureren vanuit een ander adres

Standaard wordt er gefactureerd met de gegevens van de organisatie zoals die bij de algemene instellingen verwerkt zijn.

Het is mogelijk om hiervan af te wijken. Kies bij het betreffende sjabloon er niet voor om  Gebruik de contactgegevens van de administratie te hanteren. Vervolgens kun je hier afwijkende gegevens invoeren.

Let op! Indien je voor het standaard factuur sjabloon hier vanaf wil wijken moet je in de footer {{contact.name}} vervangen door

{% if contact.is_company? %}{{ contact.company }}{% else %}{{ contact.name }}{% endif %}


Factuur sjabloon instellen opmaak en inhoud

Het is niet mogelijk om de opmaak en inhoudelijke teksten van facturen te wijzigen omdat het een generiek formulier is. Dit betekent dat de formulieren voor alle gebruikers van Booking Experts hetzelfde zijn. 


Veel gestelde vragen factuur sjablonen

Ik wil een reservering op een ligplaats andere informatie meesturen dan een reservering op een vakantiehuis. Hoe kan ik dit in de sjabloon Reserveringsbevestiging met betaalverzoek verwerken?

Het is mogelijk om tags in een sjabloon te gebruiken voor meerdere accommodatiesoorten. Er kan onderscheid in de volgende accommodatiesoorten worden gemaakt:

  • accommodation: Andere accommodatie
  • apartment: Appartement
  • berth: Ligplaats
  • bungalow: Vakantiehuis
  • camping: Kampeerplaats
  • hotelroom: Kamer

Hieronder zie je het voorbeeld van accommodatiesoorten bungalows, ligplaatsen en andere accommodaties icm liquid tags.

{% if category.rentable_type == ' bungalow' -%}
Voor de  bungalows type je de tekst hier.
{%- elsif category.rentable_type == ' berth' -%}
Voor de  ligplaatsen typ je de text hier.
{%- else -%}
En voor de  andere accommodaties typ je de tekst hier.
{%- endif %}

De opbouw is zo gemaakt dat wanneer er een reservering op een bungalow wordt gemaakt, de tag  {% if category.rentable_type == 'bungalow' -%} wordt gebruikt. De tekst die je onder deze tag gebruikt wordt dan meegenomen in het sjabloon waarin je deze tag hebt ingesteld.

Wanneer een bezoeker een reservering voor accommodatiesoort ligplaats maakt, dan zal de tag  {%- elsif category.rentable_type == 'berth' -%} worden gehanteerd. Ook hier wordt de tekst die onder de tag wordt gebruikt meegenomen in het sjabloon waarin je deze tag hebt ingesteld.

Wanneer er op een andere accommodatie een reservering wordt gemaakt zal de tag  {%- else -%}. Vervolgens voer je de tekst in die je met deze tag wil meesturen en plaats je daaronder de tag {%- endif %} zoals je hierboven kunt zien.

Let op! Bij het gebruik van de liquid tags dien je de accommodatiesoorten in het Engels te vermelden.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.

Verder nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op