Modules in Booking Experts

Het onderste deel van de (groene) menubalk richt zich op de Modules binnen Booking Experts. Als je met Booking Experts werkt, kun je zelf bepalen welke optionele modules je actief wilt hebben. De standaardmodules zijn:

Overzicht

De overzichtspagina, soms ook dashboard genoemd, geeft compacte informatie over de check-ins, checkouts, gasten of reserveringen van de afgelopen maand. Lees hier meer over de overzichtspagina.

Planbord

In het planbord kan je een beter overzicht krijgen van de reserveringen op objecten. Het planbord maakt het mogelijk om snel gasten toe te wijzen aan andere objecten of betalingen te bekijken. Klik hier voor meer informatie over het planbord.

Reserveringen

Alle reserveringen worden in deze module weergegeven. Hier kun je zien welke reserveringen openstaande betalingen of taken hebben die nog vooraf moeten worden voltooid.

Inrichting

Objecten, types of kosten kunnen in deze module worden ingesteld zodat ze in het hele Booking Experts systeem kunnen worden gebruikt.

Gasten

Al je gasten worden weergegeven in de module Gasten, waar je ook wijzigingen kunt aanbrengen. Je kunt bijvoorbeeld labels aan gasten toevoegen om ze op een speciale manier te markeren. Je kunt bijvoorbeeld het label 'Zwarte lijst' gebruiken als een gast na meerdere herinneringen nog niet heeft betaald. Lees hier meer over de gasten module.

Financieel

De financiële module biedt een gedetailleerd overzicht van je financiële situatie. Hier worden bijvoorbeeld alle facturen, uitstaande betalingen of bankoverschrijvingen weergegeven. Het biedt ook de opties om statistieken en rapporten voor je inkomsten te maken.

Statistieken

De statistieken module geeft een overzicht van de prestaties van je recreatiebedrijf. Deze presentaties kunnen hier worden weergegeven met behulp van grafieken en tabellen. Lees hier meer over de statistieken module.

Checklist

De module 'Checks' toont de checklist met taken die moeten worden gecontroleerd tijdens de Onboarding bij Booking Experts.

In Booking Experts is het mogelijk om meerdere modules aan- en uit te zetten. Deze optionele modules moeten worden geactiveerd door het Customer Succes team in de administratie instellingen.

Optionele modules

Er zijn verschillende optionele modules, die op elk moment aan- en uitgezet kunnen worden. De opties zijn:

Kortingsacties

Kortingsacties maken het boeken van een verblijf nog aantrekkelijker en geven het park de mogelijkheid om zelf kortingsacties aan te maken. Lees meer: kortingsacties.

Meterstanden

Meterstanden geven je inzicht in de hoeveelheid gas, water of elektriciteit die verbruikt is tijdens een verblijf. Op basis van het verbruik kun je een factuur sturen naar de gast of eigenaar. In het artikel Meterstanden vind je alle informatie die je nodig hebt met betrekking tot de meterstanden module.

Eigenaren

De eigenaren module vereenvoudigt het beheer van objecten die eigendom zijn van individuele eigenaren. Pas verschillende commissieafspraken toe, beheer afspraken per accommodatie en maak maandelijkse afrekeningen.

Arrangementen

Arrangementen stellen je in staat om vooraf samengestelde pakketten aan gasten aan te bieden.

Kassa

De kassamodule wordt gebruikt voor de verkoop van kleine goederen direct bij de receptie. Deze module vervangt de kassa bij een receptie of in een restaurant niet volledig, maar kan worden gebruikt als een eenvoudige kassa. Lees hier meer over onze kassa module.

Taken

Alle geplande taken vallen onder de taken module. Terugkerende of urgente taken worden hier aangemaakt en toegewezen zodat je collega's altijd weten wat er gedaan moet worden.


🇬🇧🇩🇪

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het versturen van jouw feedback. Probeer het later opnieuw.